tirsdag 28. juni 2011

18 uker

Nå plutselig går ukene veldig fort! Föles jo ut som i går jeg skrev forrige innlegg! Jeg kan jo si at det ikke er noen forandringer siden forrige uke ;) Tror ikke magen har vokst så mye heller... Men vi gleder oss til ultralyd, som er på torsdag! Kl.08.30! Og for å holde tradisjon fra Miranda lå i magen og fordi jeg og Henrik har blitt så late, så skal vi gå til sykehuset. Så Miranda må leveres i barnehagen kl.8 og vi må gå derfra kl.8, får håpe Miranda er på bra humör! :) Det tar vel 20min kanskje å gå til sykehuset i normal fart? ja tror noe sånt... Det blir koselig og få ett bilde av bebisen! Og vi skal jo ikke vite hva det blir... Tror jeg drömte at vi fikk en gutt i natt, men mine fölelser sier mer og mer at det blir en jente til :)
Jeg får pröve å legge ut litt bilder senere i dag, sitter nå ute på balkongen og gidder ikke å drive med bilder nå... Nå skal jeg drikke kaffe og nyte solen som ikke har värt her siden i Mai eller noe!

Ha en fin tirsdag! <3

Ingen kommentarer: