onsdag 15. juni 2011

Graviditet..

Er ikke alltid så lett og ha tankene på samme plass.
Hormonene gjör så jeg har så mye fölelser på en gang at det rett og slett er slitsomt. Nå de siste dagene har det liksom värt en klump i halsen nesten hele tiden og jeg kjenner at jeg ikke er glad i magen som vokser..
Er redd for at jeg ikke skal ha samme fölelser for det her barnet som jeg har for Miranda, redd for at jeg ikke skal kunne kose meg like mye som det jeg har gjort nå de siste 3årene. Vi har liksom blitt en så fin familie jeg, Henrik og Miranda, hvorfor skal man plutselig ha en til?
Den her graviditeten var planlagt, bare for å få sagt det. Og jeg regner med at alle de negative urolighetene forsvinner når man får se vårt nydelige barn nr.2 :)
Men jeg er ikke glad, jeg vill ikke väre gravid som jeg föler akkurat nå! Jeg vet at jeg egentlig elsker å väre gravid! Så det her er veldig frustrerende! Men det går vel over?? Bare magen blir litt större og man kjenner og ser at det er liv inni der!


Og det her er ett perfekt eksempel på hvordan humöret svinger. Det jeg skrev over skrev jeg på formiddagen i dag, men valgte da og ikke publisere det.. Nå mange timer senere så har jeg helt
andre tanker og er mer glad i magen og vår lille i magen ;) Så med det her sagt så legger jeg ut to bilder av magen med Miranda mage og nå mage :) I dag litt blekere og litt mer flesk på kroppen!

Uke 16, Med Miranda i magen! Uke 16, Med lille i dag! :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Alt ordner seg etterhvert, kjære deg:) det blir så bra:)
Du er kjempe nydelig:) puss puss