tirsdag 28. juni 2011

Tirsdag..

Det er fortsatt tirsdag og her har det värt en veldig fin og varm dag!
Jeg og Miranda har gått rundt i Karlstad sentrum og litt utenfor Karlstad sentrum i over 2timer i dag :) Det var så deilig å gå en lang tur, det er lenge siden! Miranda sovna når vi kom ut av sentrum. Og jeg gikk meg nesten bort... Jeg gikk ett sted jeg aldri har gått för og da kan det jo gå galt! Men nå gikk det fint da og vi kom oss hjem til slutt :)

Og jeg har kjöpt meg ballerina sko i dag! Jeg så det at de jeg hadde var det hull foran på og det er jo ikke så vakkert kanskje? Så jeg fikk sko og Miranda fikk is. Men smarte meg da tenkte på halve turen at jeg måtte jo pröve skoa! Lurt! Nå har jeg vannblemmer UNDER og OVER lilletärene! trodde ikke det var mulig jeg.. Så nå har jeg runda av kvelden med fotbad og en alkoholfri öl! Og den her ölen smaker faktisk godt!!
Så dere gravide som vil ha alkoholfri öl i sommer får drikke Spendrups ölen ;) Veldig god!


Skal legge ut ett video innlegg av Miranda etterpå også! :) Ha fortsatt en fin tirsdag!

Mamman i dag, dårlig bilde, men er ikke lett å ta bilde av seg selv altså ;)


En veldig lykkelig Miranda! :)

Og sånn sover vi i en vogn!

Ingen kommentarer: