torsdag 9. juni 2011

Potte trening!

For ca en uke siden kjöpte vi en potte til Miranda.. Den har stått på bade og hver gang Miranda har värt på bade så har ho satt seg på den med bleie på og sagt at jeg også skal sitte på toalette. Så i dag tok jeg potta ut i stua og tok av bleia. Ho tissa 3 ganger på gulvet og en gang i potta!
Og jeg ble så stolt! Tenk at man kan bli så stolt av noe sånt! :) Miranda så litt forvirra ut når jeg roper ut hvor flink ho har värt, men så tok jeg henne med på bade og helte ut av potta og ho fikk dra ned på do selv og da ble alt litt mer morsomt :)
Så i morgen etter barnehagen pröver vi igjen :) ho synes det er veldig morsomt å sitte på potta uansett om ho tisser eller ikke :) Hadde ikke värt dumt om Miranda nesten var bleie fri når neste bebis kommer!

Flinke jenta mi som vokser så altfor fort!!

Ingen kommentarer: