torsdag 9. juni 2011

Sitter og drömmer meg bort i hus titting, og kommer alltid frem til samme sak.. Her i Sverige er dem super dårlige på å ta vare på eller gjöre om husene sine... Alt ser likt ut når man kommer til hus og alltid så er det hus fra 30-tallet liksom og alltid kjökken som ja, ikke har blitt gjort noe med og tapeter som ser ut som en blomsterhage... Jeg blir svett!! Så om man vil bo litt ute på landet og betale kanskje 1mill på ett hus så må du alikevel bruke ett år og hvertfall en halv mill på å fikse opp huset! Kanskje kan bare bygge seg ett hus til 2mill med en gang i Karlstad? Ja det synes jeg!
Er ikke lett det her med hus altså... Nå fant jeg faktisk ett veldig koselig hus, men om jeg skulle bo der så måtte jeg ha MYE maling!! Trykk på flere bilder så ser man hvor koselig det kan se ut om man tenker litt maling og litt andre möbler og ikke så "svenskt" ;) Og vips så er man oppe i litt mer penger vettu....

Edsvallavägen 10 - 9 rum villa/radhus i Karlstads kommun | Hemnet

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Det minner meg skikkelig om portveien 2 (barnetv når vi var små). Kjempe koselig hus, men ja det trengs litt maling til :)