mandag 1. august 2011

1.august!

Tiden går jo faktisk ganske fort, plutselig er det august! Og snart höst :) Og plutselig så er vi 4 i familien og plutselig er det jul! Alle klager jo på varmen så da får dere glede dere over at tiden går fort til kaldere tider nå ;) Jeg gleder meg iallefall!

Blir ingen mage bilde, ser bare små fet ut nå, gidder ikke å legge ut ett bilde jeg ikke synes er fint!!

Miranda har litt feber i dag, det er to tenner som kommer opp samtidig så tror det kan väre derfor. Og det er så typisk, mormor har også blitt litt sjuk og er på vei hit nå. Det blir koselig med besök da :) Og jeg er litt halv sjuk, hoster som alle andre i familien. Men hele planen var at jeg skulle på lastebil tur og mormor skullle ha Miranda denne uka! Jeg kan jo si at HELE planen gikk i dass... For det förste fikk ikke Henrik sin egen lastebil för i dag, og i den er det bare EN liten seng, i den her varmen tror ikke jeg det går så fint.... Og mormor er som sagt litt sjuk, Miranda hoster om natta og har nå litt feber... Plan nr.2 var jo at mormor skulle komme å hente Miranda så jeg skulle få litt barne fri.... Men det her er helt normalt! Så jeg slutter og planlegge noe som helst igjen!!! Det blir jo aldri som man vil uansett!

Mer som ikke har gått som planlagt denne helgen, jeg skulle kjöpe det ene sko paret som jeg skrev om i ett innlegg her, JADA UTSOLGT!!!! FINT! Man skal alltid kjöpe og gjöre ting på impuls tror jeg........

Ett bilde på en glad Miranda kan dere få!

Ingen kommentarer: