onsdag 24. august 2011

Gravid/barn bloggings.........

Ja, da tok jeg en pause i blogginga plutselig...
Jeg var jo og hörte på hjerte til lille bebisen i magen på fredag og det hörtes så bra ut så. Var litt vanskelig og finne bra lyd med en gang siden bebisen absolutt ikke skulle ligge rolig! Er like mye liv på innsiden av magen som utsiden nå! Miranda er litt vilter av seg ho også ;)
Også tok vi ett bilde i helgen også da! Og jeg er da innvendig en cm större enn med Miranda. 25cm var mage målet.

(uke 25+1, bilde skulle egentlig blitt publisert på forrige innlegg..)

Vet ikke hva jeg skal si om magen, jeg föler meg bare som en flodhest og magen er veldig i veien nå... Föler meg bare klumpete... Og når jeg satt på helsestasjonen og ventet på min tur så kom det inn to kvinner som ikke hadde mange ukene igjen. Tror jeg aldri har fölt meg så liten som da! Men det har gått over nå, föler meg i skrivende stund veldig stor! Godt det ikke varer evig!

Ellers så skal jeg og Miranda begynne på musikk skole den 8.september! Barn fra 1-3år :) Det kan jo bli spennende, tror Miranda kommer til og synes det er veldig morsomt! Blir nok bra for mammaen også og få litt andre inntrykk tenker jeg.

I dag var vi hos tannlegen med Miranda. Og alt så bra ut, var en tann som ho så var på vei ut. Og jeg tenkte: YES flere våkene netter! Er jo ikke noe som er bedre enn å väre våken halve natta!

Så dagene har gått fort her og er ikke så mye mere enn det her som er nytt.. Og jeg har vel mer eller mindre samme dårlige humör... Og kanskje fortsatt veldig surrete skriving kanskje... Men det får dere bare leve med ;)

Ha en fortsatt fin uke!


Ingen kommentarer: