tirsdag 9. august 2011

Fremtiden og latskap..

Tenk om man kunne planlegge fremtiden og visste at sånn blir det. Og få det som man vil. Det hadde värt deilig! Jeg har endel tanker om hva jeg skal gjöre i höst og neste år, men om jeg gjör det, det er en helt annen sak...
Derfor velger jeg og ikke si noe til noen för jeg har tatt mitt förste skritt.... For alltid når jeg forteller noe så blir det aldri gjort fra min side....
Og jeg lurer på hvor alle får sin energi fra? Jeg sitter nå i sofaen og drikker kaffe og det har jeg gjort siden jeg leverte Miranda i barnehagen..... Og samtidig kjeder jeg meg, jar värt nede i kjelleren og vaska litt klär! Ikke dårlig bare det.... Fatter ikke hvordan det går og väre så lat!! Og jeg har mye jeg kan gjöre her hjemme... Også får man jo litt dårlig samvittighet da..
Mamma var her fra torsdag til fredag, Gjeste senga står fortsatt her oppe, den skal ned i kjelleren. LATSKAP! hehe.... Og så gravid er jeg ikke. Med tanke på at jeg jobba og var mye mer aktiv forrige graviditet så er det nok bare jeg som ikke gidder...... Nå skal jeg ned i kjelleren, også skal jeg hente Miranda i barnehagen :) Så om noen har ett svar på hvor deres energi kommer fra så er det bare og dele med seg! Jeg vil virkelig få en litt mer positiv tankegang her!! Man blir ikke så glad av å väre lat heller faktisk!!!

Ha en fin tirsdag.....

Ingen kommentarer: