fredag 19. august 2011

Rotete tanker.....

Altså 25 uker... Det er jo helt utrolig det her! Nå begynner det å gå litt for fort da... Når födselen starter om bare sånn ca 3 mnd så står jeg der som ett stort spörsmålstegn, Skal jeg föde nå?? Föler liksom at jeg kanskje er 3 mnd på vei bare.. Nei da. 6 mnd har man gått gravid...
I dag skal jeg få höre på hjerte inni magen! Det blir koselig. Men kjenner at jeg er stressa allerede. Skal väre på helse stasjonen kl.11 og hente Miranda i barnehagen kl.12.... Men det kan jo umulig ta mer enn 30min der borte... Jeg må pröve og bare slappe helt av, merker på magen at det er litt mere fart i svingene her hjemme enn forrige graviditet....
Er helt utslitt om kveldene nå, i natt sov jeg så godt, så jeg våkna av en VELDIG sprengt bläre rundt kl.4 og måtte löpe på do... Jeg er ellers alltid og tisser rundt kl.2... Så da vet dere det ;)
Nå blir det her bare ett rotete tanke innlegg, men men sånn er det... Det er like surrete oppe i hode som man kanskje ser her... hehe...

Nå skal jeg fikse meg litt og drikke kaffe og vann så jeg klarer og fikse frem en urinpröve etterpå ;) er ikke lett og tisse på kommando altså!

Ingen kommentarer: