torsdag 11. august 2011

Sko igjen :)


Ja da har jeg fått mine stövletter hjem, er fortsatt litt usikker. Men de her skoene var så gode og gå i og ha på seg så det var luksus for föttene! Har aldri opplevd noe så behagelig!! Men jeg har ganske tynne legger så de er litt store överst liksom, men veldig fint å ha buksene nede i stövletten. Så vi får se hva Henrik synes om dem i morgen også må jo mamma komme med en kommentar også. Jeg har fått godkjent av Gunnhild hvertfall :)
Er ikke bare mamman som har fått sko da, Miranda har fått ett par vinter sko og ett par höst sko :) Så nå er vi snart helt klare til hösten kommer! Jeg trenger bare litt klär så er vi i boks :)








1 kommentar:

Gunnhild sa...

liker, liker og liker..
nydelige sko.. kan dere gå rundt å sprade rundt i nye sko begge to:)

klem