onsdag 17. august 2011

Jaha!

Ja da har man sovet plutselig 8 timer i natt. Har värt oppe og tatt på Miranda noen ganger og jeg har jo måtte opp på toalette også, men jeg har hatt hele sengen for meg selv! Ikke hatt en gråtene Miranda. Ho har bare grynta og kasta av seg dyna. Er da jeg bare har kasta dyna over henne igjen og lagt meg i senga igjen! Helt utrolig! Blir vel en helvettes natt i natt bare for at ho skal hevne seg litt.. ;)
Kunne jo hende denne sövnen hjelper på humöret? Er så sur og grinete om dagen så det er som en evighet med PMS... Vill bare sitte for meg selv! Det går vel over...

På fredag skal jeg på helsestasjonen med magen :) Da får jeg vel höre hjerte og magen skal vel måles... Og jeg er så glad for at jeg ikke har gått opp i vekt! Har hatt en del angst og mareritt om en sånn mage som bare henger!
Ja så jeg får se frem til fredag, det som da er trist er at Henrik ikke får värt med på noe sånt denne graviditeten siden han bare er hjemme i helgene.... Og jeg må ta blod pröver helt alene! BESVIM! hehe, nei blodprövene skal vel gå bra og for Henrik så får jeg vel filme med mobilen ;)

Nå skal jeg drikke litt mer kaffe også hadde jeg tenkt til og gå ut og kjöpe meg en bok faktisk! Har ingen anelse om hva jeg skal kjöpe, ender vel opp med bok til Miranda isteden...

Ingen kommentarer: