tirsdag 2. august 2011

Alene.

Ja da var Miranda hos mormor og ho er frisk. Jeg har allerede värt ute og gått i sentrum! For en frihets fölelse det er å ikke ha med seg barn og vogn ut!! Jeg har gått i rulle trapper, gått fort mellom större folke mengder og gått inn i butikker der man ikke kommer frem med vogn! Ja gjort det meste som man ikke kan gjöre når man har med seg vogn og barn! Det er deilig sånn en gang i året ;) Kjöpt bursdags gave til elsklingen som har bursdag på mandag har jeg også gjort! Den står helt åpent i leiligheten så da får vi se om han legger merke til den! Vi vet jo at mannfolk ikke er så oppmerksomme ;)

Så hva skal jeg bruke resten av dagen til?? Jeg må stövsuge.... Kanskje tar jeg ett bad med en alkoholfri öl og bok.... Vi får se. Kjenner at tiden kommer til å gå sakte... Men jeg skal pröve å slappe helt av, jeg har jo beisen i magen og underholde om jeg skulle kjede meg for mye ;)
Da får vi se hva dagen bringer!

Ha en fin tirsdag!

Ingen kommentarer: